finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Kladdkakans dag

Kategori: Dagbok

Tjena people! Sorry att bloggen blivit lite försummad. Men jag har mycket i huvet just nu och både träning och blogg har blivit åsidosatt lite. Men nu har jag skaffat ett 24seven fitness kort så att jag kan gå på lite roliga pass med en kompis. Jag har haft kort där för några år sedan. Men nu har de öppnat 2 snart 3 stora anläggningar med olika PASS. Jag känner att jag behöver lite ny inspiration och omväxling. Imorgonbitti blir det BodyCombat!
 
Igår var det personalfest och vi hade så jäkla roligt! Startade med champagneprovning som gick rakt upp i huvet och sen var fniss-faktorn hög resten av kvällen. Ändå gick jag upp 30 min tidigare idag för att baka kladdkaka till mina kollegor på kladdkakans dag, vilket var väldigt uppskattat.
Så skönt med helg nu, min barndomsvän kommer ner från stockholm, och det är farsdag, med mera. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: