finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Spinning

Kategori: Dagbok

Har utnyttjat mitt nya gymkort mycket nu och det blev bodybalance i måndags (chigong/pilates/yoga) vilket var hur skönt som helst. Och spinning igår som var supertufft. Idag har jag vila och tar igen mig lite, har varit väldigt trött på morgonarna och försov mig idag. Jag har lite för-mensvärk och brukar bli väldigt trött när jag får mens så det är bara att vila ut det.
Idag fick jag veta att jag ska vara med på bild i tidningen Fitness for men, som en av Axons tio mest framgångsrika klienter. Så det får man absolut se som en komplimang! Har en relativt lugn vecka nu på jobb men nästa vecka blir lite tuffare. I helgen fylller jag år så det blir väl lite gofika och umgås med vänner och familj =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: