finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

time to cut some fat

Kategori: Dagbok

Jag har varit helt slutkörd efter urladdningen på jobb häromdagen och var så trött att jag nästan kände mig bakis. Har vilat upp mig ordentligt, sett ett par bra filmer och käkat lite gott. Försöker jobba upp kondisen igen. Om jag ska ha en chans att gå ner några kg till januari måste jag köra cardio som fan! Åker till Thailand om typ 9 veckor och jag måste brukar allvar om jag ska känna mig någerlunda fit for fight i bikini och shorts igen. Ska lägga upp en plan med mycket förbränning (och såklart styrketräning) kombinerat med lite spinning och yoga. Men det viktiga är såklart kosten, träningen är mest för att hålla mig stark, frisk och aktiv.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: