finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

vintersemester

Kategori: Dagbok

Igår försökte jag jobba upp min kondis med lite intervaller i 5 km men fy fan vad tungt det var! Käkade middag hos en kompis och snackade skit hela kvällen. Idag har jag handlat, tränat och paniktvättat lite rödvinsdränkta kläder. Fick äntligen bokat en biljett till thailand i januari/februari, så nu är det spikat och klart. Jag har faktiskt aldrig varit på vintersemester eller i Thailand på högsäsong, konstigt nog. Men jag har varit på Koh Samui förut. Men denna gången blir det ju en speciell upplevelse med strandbröllop!
Kommande vecka blir lång. Utbildning på måndagen, ledig tisdag, telefonjour på onsdagen och konferens med övernattning torsdag-fredag. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: