finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

You've got a friend in me

Kategori: Dagbok

Var på after work igår och hade trevligt en stund med nåt glas vin på årets troligen sista uteserveringskväll. Sitter och bölar röven av mig till The biggest loser nya säsongen som visas i USA. Finns inget jag blir mer taggad av än att påminnas var jag en gång var och hur jag en gång kände, som fick mig att "ta steget".
 
Var nyss och fixade bilen, pumpade däcken, fyllde på vatten, kollade oljan, körde den i tvätten, bytte lampor. Måste nämligen åka till en kompis som bor en bra bit bort. Det är lite kaos just nu känns det som, ALLT hände denna veckan. En kompis har blivit lämnad, en kompis ligger på sjukhus och en annan kompis ska flytta långt iväg. Mycket att smälta på samma gång och man vet inte var man ska börja. I mitt liv kanske det också kan hända grejer och jag måste ta beslut som kan röra om i grytan på jobb. Jag har inoficiellt blivit tillfrågad om att jobba på en annan enhet, vilket inte bara är en komplimang utan en chans till högre lön och en ny titel på mitt CV. Inget är oficiellt och inget har diskuterats än men jag blir upprymd av tanken av förändring!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: