finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Invigning

Kategori: Dagbok

Invigde det nya gymmet på jobb idag ensam. Det har inte allt, men man kan helt klart köra någerlunda bra pass med lite fantasi. Jag tror gymmet kommer användas minimalt av de andra kollegorna så jag passar på att stöna och svettas ifred. Jag sparar massor med tid på att kunna träna direkt på jobbet innan jag går hem!! En normal dag är jag inte på gymmet före klockan 18, kommer hem vid 19.30 och är vrålhungrig. Nu var jag istället hemma kl 18 och behöver inte stressa iväg.

Idag hade jag inte planerat något pass men jag körde roddmaskin som uppvärmning. Utfall, knäböj med kettlebell och stång. Bröstpress, militärpress, hantelrodd, fatman pullups och marklyft. 
 
I förmiddags var jag hos läkaren på återkontroll efter min konisering av cellförändringar. De tog ett biopsiprov för säkerhets skull trotts att allt såg bra ut. Ont gjorde det och lite gnällig var jag när jag kom tillbaka till jobb och vrålade att de hade knippsat min fifi.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: