finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Påsk

Kategori: Dagbok

Påsken har gått bra och jag har tränat minst 5 gånger denna veckan. Min bror har varit hemma över påsken och det har varit fint väder. Det har mest varit släktträffar och påskmat och filmkvällar. Men idag har jag haft en hel dag för mig själv och jag har passat på att tvätta och dammsuga min stackars bil som får utstå det mesta.

Satt och kollade på ett avsnitt av Lyxfällan ikväll som alltid ger mig ångest även om jag inte själv sitter i deras sits. Det programmet har fått mig att matbudgetera på ett separat kort. Starta olika sparkonton för olika syften. Och nu att börja kolla på aktier och söka extrajobb! Jag är inte en slösig person och värderar alla mina dyra inköp och investeringar noggrant. Men jag tänker inte efter så noga när det gäller mat och dryck tyvärr och jag försöker bli bättre på det. Men nu har jag råkat söka extra och sommarjobb helt plöstligt och det var kanske inte riktigt med i mina beräkningar på hur sommaren skulle spenderas. Men veckorna bara rullar fram och snart är det semester. Och jag har ingenting planerat under mina 5 veckors semester. Jag skulle ju gå helt bananas av att bara sitta hemma och titta på serie + gå på gymmet och stranden i 5 veckor. 1 vecka går men inte 5. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: