finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Besök

Kategori: Dagbok

 
Körde morgonpass på crossfiten 6.15 igår, det var riktigt najs faktiskt. Jag är absoluuuuuut ingen morgonmänniska men det var skönt eftersom det var lugnt i boxen, man hann inte bli nervös, och att vara färdigtränad kl 7.30 är jäkligt mäktig startkänsla på dagen. Plus att jag körde i lag med min kollega.
 
Idag kom min bror och hans tjej på besök från Schweiz och de ska sova hos mig nu i fem nätter. Vi ska nog till Köpenhamn och lite annat mysigt. Imorgon blir det jobb, crossfit och sen sommarfest i en kollegas stuga. Vi ska grilla, spela kubb/krocket, musik quiz och ha det trevligt. Eftersom jag ska träna på lördagmorgon så blir jag den ansvarsfulla chauffören.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: