finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bilen

Kategori: Dagbok

Är julledig denna veckan och har haft en mysig jul med familjen. Har bland annat fått en diskmaskin, platt TV, bestick, mortel, pläd, presentkort, en massa choklad och sängkläder. I helgen har vi bytt främre avgasröret på min bil, och försökt få tag på nya lampor till bilen så att jag kan ombesikta den. Ska ut och leta på en skrot imorgon eftersom nya lampor är så jäkla dyra.
På nyår blir det mest att ta det lugnt hemma med hundarna och göra lite god mat. Det kommer bli en hektisk vår, på jobb det vet jag redan. Men jag har 8 dagars semester på Madeira i januari och troligen en Thailand resa i sommar att se fram emot!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: