finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Snart julafton

Kategori: Dagbok

 
 
Jobbat kort vecka och varit ledig nån dag och tagit det lugnt. Fixat lite med bilen och packat in julklappar. Bakat lite mer och haft det mysigt. Varit på julmiddagar och marsipan pyssel, after work och gått lucia tåg. Gjort julkort och varit på chokladprovning.
Jag har lyckats omorganisera min tjänst på jobb så att jag troligen kan förhandla upp min lön någon tusenlapp. Dessutom har jag skrivit en projektplan som togs emot väldigt väl av ledningsgruppen och jag är nu projektledare över den. Det är mycket nu!! Alla julklappar är klara utom 1 och jag är rätt lugn. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: