finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nyårsafton

Kategori: Dagbok

Om 1 månad åker jag till Thailand på bröllop och jag har satt upp som mål att tappa en klädstorlek tills dess. Jag vill känna att mina sommarkläder sitter bekvämt och ha shorts/klänning/bikini utan att allt dallrar och skapar en ny tsunami typ. 

Jag har släppt för mycket på mina tränings och kost rutiner och gått upp alldeles för mycket igen på de 5 månader efter Axon dieten. Om jag ska lyckas gå ner några kilon på kort tid så vet jag att jag måste "go all out" för att komma igång på allvar och väcka kroppen. Det är bra att jag har resan som en motivation annars bara skjuter jag på det "till imorgon". Nu är det morgonpromenad, gym och ren kost som gäller. Beach 2015 ska vara lika slank som beach 2014! 

Började dagen med 1 timmes PW och dietpizza till lunch. Imorgon ska jag jobba, känns skitkonstigt och sen är det långhelg igen. Jag ska storstäda lägenheten och rensa kylen på allt som kan förstöra för mig. LEZ DO DIZ SHIT!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: