finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nyårslöftenas tider

Kategori: Dagbok

Sov så jäkla dåligt inatt, låg och vände och vred i 5 timmar innan jag somnade,bara för att vakna i en total mardröms skräck kl 4. När klockan ringde kl 6 var jag INTE redo att bege mig till gymmet. Tog mig dit ikväll ändå och fick världens shock när jag såg alla nyårslöften. Det fanns inte en chans att komma åt någon vikt så jag körde lite cardio och gick hem. Klaustrofobi. Jag hade hoppats lite naivt att folk inte skulle bli träningstokiga i januari, bara detta året, men ack så fel jag hade. 
 
Hittade dessa skor på rea för 199 kr på lunchen. Tycker det är på tiden att jag lär mig använda klackar, även om jag är 183 lång. Inte mitt problem att alla andra är korta. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: