finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Packar väskan

Kategori: Dagbok

Brrrr kallt och snöigt, men HELG igen. Veckorna går galet snabbt och snart åker jag ju till Thailand på bröllop. Har varit ute och fixat lite sista ärenden med en vän och nu känner jag mig redo för att åka. Provpackat väskan och bör klara mig på min lilla kabinväska. Man lever ändå bara i flipflop, bikini och en tunn klänning, varför släpa med allt man äger? Jag hatar att dra runt på tungt baggage och svettas, men det bör räcka med den lilla väskan om jag struntar i att packa med mig badlakan. Bröllopsklänningen tar jag som handbaggage, och den får ni se bild på EFTER bröllopet! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: