finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mat

Kategori: Dagbok

Kycklingsallad med avocado
 
Älskar min nya kost och njuter till fullo av varje måltid. Men det handlar inte längre om att äta sig proppfull och få i sig så mycket som möjligt, utan om näring och energi till kroppen. Jag känner mig inte dimmig i huvudet längre och känner mig mer taggad att träna. Idag blir det gym (bröst axlar mage) och sedan en sväng till min kompis nya hus och hälsa på hennes svärföräldrar som är på besök från nya zeeland. Förhoppningsvis hinner jag städa lite för här börjar bli stökigt hemma ;)
 
Omelett: 5 äggvitor, 1 gula, salt peppar, laktosfri mjölk 4 msk, paprika, kalkon och gräslök.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: