finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Vecka efter vecka

Kategori: Dagbok

 
 
I fredags blev det after work för att avtacka en kollega. Jag drack ganska lite men fick ont både i huvudet och magen. Nästan hela helgen kände jag mig bakis, uttorkad och trött. So not worth it. Men veckan var bra trotts att den var lång. Jag fick avklarat en uppgift som stressat mig OCH jag höll en jäkla bra utbildning som jag fått mycket bra feedback från. Denna veckan startade jag i lika positivt flow med att ta tag i ärenden som jag inte hunnit prioritera förut. 
Veckorna bara flyyyyyyyger fram, nu är det 1 juni och jag är fortfarande mentalt på mars! Om 6 veckor har jag semester och jag känner ju mig låååååååååångt ifrån bikinifit. Det gör inte så mycket iförsig, jag överlever minsann en sommar utan att vara trådsmal. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: