finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matkasse

Kategori: Dagbok

Imorgon får jag min första Linas matkasse hemlevererad, som jag tänkte testa. Jag börjar tröttna på maträtterna jag lagar alltid och behöver lite inspiration. Det ska bli spännande att se om det bor en mästerkock i mig.
 
Sitter och kollar på crossfit videos och känner mig skitsugen på att träna hårt. Jag inser dock att jag är för tung och för svag och har för dålig kondis för crossfit just nu. Målet är att få formen tillbaka över sommaren och starta med crossfit till hösten om det är roligt. Det är tråkigt väder och jag känner mig trött av det dunkla ljuset, fryser och känner mig matt. Ska städa lite här hemma och tvätta. Kanske går bort till gymmet senare när jag fått i mig lite ordentlig mat. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: