finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sunday

Kategori: Dagbok

Trotts att dagen inte blev som jag tänkt mig så blev det en bra dag. Solen skiner och jag började med en PW och en ljudbok. Käkade frukost och mös en stund på balkongen med hundarna. Rensade ut ett skåp med hundgrejer och skit som jag inte behöver. Tvättade bilen som blivit diarread av duvor.  Och åkte sen och veckohandlade, och lagade middag. Snart ska jag bort till pappa och hämta en större kruka till min balkong och plantera om busken. 
 
Jag är mycket piggare nu när jag bytt pollenmedicin (provat allt men nu testar jag den nya Allegra), så himla skönt att inte somna sittande varje eftermiddag! Dessutom sover jag plötsligt väldigt gott om nätterna, troligen tack vare mitt nya good balance armband! Jag har också känt mig starkare på gymmet och faktiskt mer motiverad att röra på mig och kan göra hundra saker på en dag!  http://www.goodbalance.com/  
Det kan också vara att jag slutat med red bull som gör att jag sover bättre. Det kan vara solen som gör att jag blir piggare och orkar mer. Men jag kände faktiskt en märkbar skillnad från den dagen jag satte på mig armbandet.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: