finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Update!

Kategori: Dagbok

Hallå hallå!
Har inte bloggat på ett tag men jag ser att jag har en del följare som fortfarande kikar in. Det har hänt mycket på det senaste halvåret. Framför allt har jag fått en pojkvän som jag nu är sambo med som också har en hund! Det känns supermysigt, och vi har hittat på massa mysiga saker tillsammans, som en romantisk alla hjärtans dag helg i Åhus, och en campingtrip i hans husbil med alla hundarna. 

Jag var på semester på Madeira i januari med en kompis och jag har bokat Thailand 2 veckor i juni med killen. 
Vi letar hus på landet (max 40 min från jobb) och det är känns väldigt spännande, vi ska titta på två stycken imorgon! Don't even ask hur det går med träningen men det är så i livet, saker får ha olika prioriteringar ibland =)
På jobbfronten har det hänt en hel del också, bland annat har jag förhandlat upp min lön ett snäpp, och blivit projektledare för ett integrationsprojekt! Jag tror det här kommer bli ett kanon år, på många olika plan =) Även om det kanske inte är tränings-mässigt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: