finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Julafton

Kategori: Dagbok

 
Hoppas alla haft en bra jul. Saker å ting har lugnat ner sig för mig och jag mår lite bättre nu. Men det kommer kräva lite förändringar och kompromisser. Vi har bestämt oss för att avvakta lite med hus eftersom han pluggar. Jag ska försöka lägga upp en bra sparplan att lägga undan så mycket som möjligt till 2018 för att vi ska kunna köpa ett bra hus. Kan rekommendera get Dreams appen där man kan lägga upp drömmar att spara till på massa roliga sätt med bra funktioner.

Annars har jag haft en bra jul, min bror har varit hemma och vi har haft en mysig jul med släkten. Fick fina julklappar, parfym, spa presentkort, lite kökspylar, Rituals produkter, fin choklad, osv.  Nu är vi lediga i två veckor från jobb och skola. Jag ska på ansiktsbehandling och mest ta det lugnt. Har åkt på en förkyldning, vaknade hängig och svullen i halsen. 

Parfym tips, jag tröttnar aldrig på Marrakech nights från Rituals, har haft den i ett år och önskade mig en ny i julklapp! Fick även Aether Citrus ester, jävligt fräsch och kryddig. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: