finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ledig

Kategori: Dagbok

 
 
 
 
Är ledig två veckor nu över jul och nyår, väldigt skönt men tyvärr har jag åkt på en rejäl förkyldning och ligger mest hemma och kollar på TV. Men jag var på bibblan igår och lånade några böcker, och hoppas vara på fötterna igen snart. Tänkte ta en tur på stan, på IKEA och till djuraffären. Det har ju blivit en del gotter, bakande och restaurangbesök i december, men jag har lyckats behålla vikten ändå. Jag har ju matlagning som en stor hobby och jag lägger gärna lite extra tid och pengar på god mat. Men jag ska verkligen försöka bli bättre på matlådor 2017 för att spara pengar. Blir tyvärr lite så med en sambo att maten äts upp till middag och det blir nästan aldrig något över till matlåda. Min bror fyller 30 år i januari och jag köpte ballongflygning till oss, som vi förhoppningsvis kan parera in till sommaren om han kommer och hälsar på!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: