finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Tyskland

Kategori: Dagbok


 
 
I helgen var vi i Lübeck och Travemünde på weekend med TTline och hade lite mysigt. Vi kände att vi ville komma iväg lite och fira vår 1 års dag. Tyvärr regnade det mycket men det var trevligt ändå. Köpte lite marsipan och alkohol till våra hundvakter.
 
Idag var jag hos gynekologen och såklaaaart har jag en cysta igen. Inte så stor cysta och förhopningsvis försvinner den av sig själv. Men det känns så jäkla drygt att jag har en cysta VARJE gång jag går till gynekologen. 
Eftersom jag bara har 1 äggstock kvar efter att en enorm cysta pajade den andra, så blir jag såklart orolig över att något ska förstöras igen. Eftersom jag har den ärftliga bröstcancergen2 så måste jag operera bort äggstock och bröst innan jag blir 40, vilket också stressar mig. Allt som hotar min fertilitet både stressar och skrämmer mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: