finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mycket nuuu

Kategori: Dagbok

Det är mycket nu utöver jobb och diet. Men jag gör mitt bästa och det går sakta neråt med vikten några hekto i taget. Bland annat var jag på sjukhuset i måndags och gjorde en MRI röntgen av brösten. Men det misslyckades eftersom de hade svårt att sätta nålen rätt i min arm så kontrastvätskan inte kom rätt. Så nu måste jag göra om det igen. 

Idag var det operation för ena hunden som brutit tummen, men det gick snabbt och bra och blev en rimlig prislapp på det också. Förra veckan var det ultraljud på hjärtat för äldsta vovven, och det var mindre billigt. Jäkla dyra husdjur hehe.... Det har varit en del husvisningar och födelsedagskalas och annat. Dessutom har jag blivit av med en arbetsuppgift på jobb som gett mig mycket huvudvärk. Så nu kan det förhoppningsvis bli lite mindre drama på den fronten.

Igår var jag hos ett medium och "fick kontakt" med döda släktingar och fick en del budskap. Intressant men det återstår att se om det stämmer eller inte! Jag är skeptisk men man vet inte förrän man provat eller hur.

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: