finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sthlm

Kategori: Dagbok

Förra veckan gick jag ner rejält igen och tappade över 1,5 kg. Så nu är jag nere på -6 kg på 5 veckor. Känns kanon  trotts att jag inte fick till några promenader eller träning den veckan. Denna veckan har jag fått in en promenad men sen har det varit mycket jobb, kvällsjobb och två dagar i stockholm på utbildning. 
Så jag föväntar inte mig något större tapp med tanke på hotellmat och brist på motion. Dessutom ska jag ha mens och känner mig svullen och tjurig.
Idag har vi båda varit lediga och kollat på två små hus. Nu ska jag laga bouillabaisse med torsk och saffran!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: