finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

crazy day

Kategori: Dagbok

Idag har varit en knäpp dag. Drömde knasiga drömmar och låg vaken långt innan klockan ringde. När jag kom till jobb så började snön vräka ner och sen blev det svårt att ta sig hem. Fick en julklapp av en kund och blev helt sentimental, sen ringde det på dörren och där stod en man med rosor och kallade mig prinsessa (ja han ville tigga pengar men det förtäljer ju inte historien :P). Imorgon börjar jag jobb kl 7 och då vill man väl ungefär skjuta sig själv i huvet. Men då är det FRIDAAAAY och jag ska pimsa vappe diaries och sweeney todd!

Känns som att vågen står still (kan va som kroppen samlar på sig vätska inför mens) trotts att jag inte äter något med socker i eller något annat i överflöd. Jobbar som ett sär nu och tycker jag borde gå ner i vikt så mycket som jag rör på mig hela dagarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: