finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Inget sockersug

Kategori: Dagbok

Jag känner typ INGET sockersug längre! Jag äter frukost, lunch, middag och är totalt nöjd med det. Tänker inte ens på att jag brukade äta något annat. Känner ingen abstinens, går inte och längtar till någon mat, eller kollar i skåpen efter nåt sött. Helt otroligt, det har ju gått skitsnabbt egentligen att bli av med den dåliga vanan. Jag var på vår traditionella kusin-julbak i helgen och fick med mig en påse lussebullar hem, som jag faktiskt fryst in till julafton. Hade inte ens varit ett allternativ för nån vecka sen, då hade jag slukat hela påsen samma dag!

Denna veckan är det mycket jobb, men jag är ledig på onsdag, då ska jag passa på att rensa ut garderoben. Kanske jag hittar något gammalt plagg som jag kan se fram emot att få på mig igen =) Ser fram emot lönen i januari, den borde bli ganska fin jämfört med den tröga starten jag haft med schemat. Kanske jag kan unna mig något kul då, ett simmkort eller så :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: