finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Julklappar

Kategori: Dagbok

ZZzzzz nu har jag hittat nästan alla julklappar, så jävla tråkigt att lägga sina sista smärtsamma slantar på skitsaker bara för att man MÅSTE ( saker som dessutom knappast kommer användas ens...) Blev så jävla hungrig och trött till slut så jag ville bara hem och äta, jag är inte trevlig när jag har lågt blodsocker. När jag kom hem trillade alla frysta lussebullar i golvet så att påsen gick sönder och russinen flög =( höll ju på att få mental breakdown där!

Är lite ledsen att jag inte kunde åka upp till Ljungby idag och se Sean Banan och supa skallen av mig, det kunde jag behövt. Men som vädret ser ut hade jag ändå inte vågat åka, även om jag haft råd, tror inte ens jag får ut min bil den har blivit inskottad av vägplogen!

Men om jag ska försöka vara positiv nu, så blev jag jätteglad att jag gått ner 1,4 kg denna veckan!! Känns skönt att ha spräckt 110 kgs strecket!! Nu ställer jag blicken på den där 99 kgs drömmen (kanske är det möjligt att nå den innan 1 feb?..vågar inte hoppas helt), tänk att INTE väga något tresiffrigt! Jag känner mig redan mycket mindre "svullen" runt buken. Jag märker mest på mina byxor som nu är alldeles för stora och mina bälten hjälper inte ett dugg för jag har spänt in till sista möjliga hålet. Längtar tills jag kan gå in på H&M och välja vilket plagg som helst i storlek 42 tex och det kommer PASSA! Till sommaren ska jag minsann ligga och sola på stranden utan att skämmas =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: