finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 3

Kategori: Dagbok

Vecka 3 har gått bra rent "bantningsmässigt", fast jag tycker själv att jag har ätit för lite, har oftast inte orkat laga middag och det har blivit ganska halvdåliga måltider faktiskt. Skulle behöva äta mycket mer näringsrik mat. Men det tär på mig att gå upp tidigt, jobba hårt och oroa mig över ekonomin, plus allt strul med snöovädret på vägarna. Kan inte skiten bara SMÄLTA och försvinna nu så man kan parkera någonstans! Min bil står i pappas garage nu för att det inte GÅR att parkera på mitt område, kul. Inatt när vi körde hem från julafton så hade folk parkerat MITT i gatan i hela stan!

18/12 Lördag
: frukost tonfiskmacka, lunch kalkonburgare + clementin med yoghurt, middag flingor med mjölk

Söndag: frukost havregrynsgröt med sylt, lunch kalkonburgare, middag svamptuvning med spaghetti

Måndag: frukost filmjölk med flingor , lunch köttbullemacka, middag havregrynsgröt med sylt

Tisdag:
frukost - , lunch 3 köttbullar 1 macka med korv + clementin, middag fil med cornflakes

Onsdag: frukost - , lunch 2 pannkakor, middag broccoli soppa

Torsdag: frukost 1 macka, lunch - , middag 1 pannkaka

Fredag: glögg, lax, ål, ägg, tonfisk, bröd, skinka, köttbullar, prinskorvar, cognacskorv, risalamalta, lussebullar, morotskaka, julmust, choklad, cola.


Dagens vikt: 107,6 kg
Minus från förra veckan: -1,6 kg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: