finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 4

Kategori: Dagbok

Veckan har gått bra och jag har jobbat så mycket att jag bara orkat äta det närmaste inom räckhåll och sen somnat. Jag har dock ätit någon fralla när jag stått utan mat på jobb, har sprungit in snabbt i någon affär på lunchen.

Tycker det går såpass bra/snabbt faktiskt att jag vågar sätta min tidsgräns nu. Har pratat om den innan men inte vågat sätta målet i rädsla att misslyckas om målet känns för orimligt. Men nu känns det fullt möjligt att nå Under 100 kg till den 1 februari!


Lördag:
frukost  - , lunch - , middag köttfärs med makaroner

Söndag: frukost - , lunch köttfärs med makaroner, middag anka med potatis morötter rödkål och sås, klenetter med grädde och jordgubbar, julmust och choklad.

Måndag: frukost risifrutti, lunch clementin och 1 fralla, middag köttfärs med makaroner

Tisdag: frukost banan, lunch 1 fralla och chokladmjölk, middag anka med potatis och morötter

Onsdag: frukost banan, lunch risifrutti och energidryck utan socker, middag köttfärs med makaroner

Torsdag: frukost filmjölk med flingor, lunch 1 korv med bröd, middag kex med ost

Fredag: frukost två frallor med smör och energidryck utan socker, lunch - , NYÅR middag fläskrullader vitlöksbröd lammstek och sötpotatis, lite godis nachos och cider.


Dagens vikt: 106,6 kg
Minus från förra veckan: -1 kg


Kommentarer


Kommentera inlägget här: