finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nytt år, mitt år

Kategori: Dagbok

Nu är arbetsveckan/månaden över och jag suckar av lättnad. Ska va vikarie tre dagar nästa vecka också, men sen lugnar det ner sig. Passande nog är det ju dags för nyårslöften, och jag kan väl passa på att påminna mig själv om mitt mål och lova mig själv att nå mina 85 kg år 2011. Hade ju varit otroligt skönt att bli av med min börda. Och känslan att ha klarat det på egen hand och inte genom gastric bypass som många gör istället, är ju den högsta belöningen.

Imorgon är det nyårsafton och jag ska försöka att inte göra det till för stor "ätardag" och paja min invägning denna vecka. Ska på tjejmiddag men jag ska inte dricka eftersom jag kör bil, för jag har med mig hundarna.

Får väl säga att 2010 varit ett ganska pissigt år, som gått jävligt snabbt. Men 2011 ska bli ett bra år. Jag har ett jobb, en lägenhet, en bil, tre friska hundar och en ambition med livet! En bra start iaf.


Kommentarer

  • C säger:

    Kan inte blir bättre tycker jag, ambition och motivation är guld!

    2011-01-05 | 21:11:45

Kommentera inlägget här: