finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

bror

Kategori: Dagbok

Vilket antiklimax det blev idag! Vaknade utvilad och på strålande humör, visslade och hoppade på rosa moln * lön lön lön lön lön* NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!! Kollade mitt konto, what? 8 kronor? Ringde kontoret och dom hade samma problem, ingen lön? Efter en del ringande till deras bank osv så fick vi besked att lönen kommer på tisdag efter påskhelgen och det finns inget dom kan göra åt saken. Eh jaha......*snyyyft* Min lilla plan att fullkomligt vältra mig i pengar smulades sönder omedelbart. Hade inte ens någon lunch med mig till jobb ju! Hela påskhelgen förstörd?! Ingen mat, inget kul, inte ens nödvändigheter som allergimedicin och hundmat? Gud vad man blir trött på sånt här strul. Jaja ingen idee att gråta blod över det här. Solen skiner och min bror har kommit till sverige. Nu ska jag ta en dusch och hoppa bort till familjen och hälsa på honom!


Kasia Struss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: