finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

5 km check

Kategori: Dagbok

Ikväll släpade jag mig till gymmet trotts regn och dåligt humör och jättestressig arbetsdag.
Gav mig fan på att springa iallafall 3 km precis som sist.
Efter 2,5 km kändes det jättebra och jag höjde farten lite.
Kände att jag kunde klara 4, och vid 4 kände jag att det skulle vara jävligt gött att klara 5 km!
Vid 5 km slutade jag, jävligt nöjd, men hade kanske klarat ännu mer om jag pressat!
Notera att jag bara för nån vecka sen fick KÄMPA för att klara 1 km utan att stanna och dö.
Tänk att jag har sprungit en halv mil utan att behöva sakta ner?
Något duger kanske den här klumpiga värdelösa kroppshyddan till ändå.
 
Mina nya Better Bodies träningsbyxor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: