finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Du kan gå din egen väg

Kategori: Dagbok

Igårkväll gav jag mig FAN på att springa 6 km och det gjorde jag också, med 2 kortare pauser vid 3,5 km och 4,5 km. Det kändes inte bra i kroppen alls när jag sprang och jag fick ont överallt. Men jag tänkte inte ge vika för målet jag hade satt upp. Idag kände jag mig inte alltför glad efter jobb, efter mer tragiskt beteende från en kollega. Men det va bara att svida om och traska till gymmet. Det va dags för överkropp och sedan lite förbränning på det. Tur att det är fredag imorgon, tänkte gå lite tidigare från jobb och köpa nytt mineralpuder, ska förhoppningsvis ut och dansa i helgen!
 
Strimmlad kycklingfile med haricot verts, paprika, cashewnötter och oystersås. 270 kcal lunch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: