finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 124

Kategori: Dagbok

Lördag 13/4: frukost 2 mackor med salami, lunch kyckling, kassler, frukt, potatissallad, rostbiff, bröd, middag hemmagjord pizza med parma, pesto, mozarella, rödlök, fika delicatoboll
Träning: 35 min jogging
Kalorier: 1960
 
Söndag: frukost 3 ostfrallor med leverpastej, mellanmål korv med bröd, lunch lite fullkornspasta med köttfärsås, middag 3 kycklingklubbor, kvällsmat yoghurt
Träning: 25 min underkropp, 20 min spinning
Kalorier: 1054
 
Måndag: frukost natur diet shake + banan, lunch kassler + yoghurt, middag 2 kycklinglår, kaka
Kalorier: 1375
 
Tisdag: frukost banan + nutrilett bar,  lunch fetaostpaj + sesamkakor, mellanmål päron + kaka, kvällsmat 1 ägg + hemmagjord guacamole
Träning: 25 min jogging, 20 min core
Kalorier: 1041
 
Onsdag: frukost naturdiet shake, lunch kycklingburgare, mellanmål kaka, middag kyckling cashew wook, kvällsmat yoghurt
Träning: 45 min jogging, 10 min mage
Kalorier: 1287
 
Torsdag: frukost nutrilett bar + banan, lunch kyckling cashew wook, mellanmål äpple, innan träning yoghurt, middag 2 gorbys piroger + chokladmjölk
Träning: 50 min överkropp + 20 min spinning
Kalorier: 887
 
Fredag: frukost 1 macka med ägg, fika godis, middag soppa, fika choklad
Kalorier: 1024
 
Dagens vikt: 82,5 kg
Minus från förra v: -1 kg
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: