finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

pain

Kategori: Dagbok

Efter en välbehövlig natts sömn, bestämde jag mig för att inte låta smärtan hindra mig. Mycket googlande har lärt mig att detta kan ta lång tid att läka, kanske till och med behöver opereras för att inte återkomma. Åkte några ärenden och gjorde allt jag behövde göra. Ipren gör att jag åtminstone kan leva och dämpar feberkänslorna. Inget blir bättre av att sitta och känna efter hur ont det gör, bättre att försöka tänka på annat. Efter mycket velande och ångest över träningen: vill inte förvärra problemet och hindra det från att läka och man bör ju lyssna på sin kropp, men samtidigt får jag ångest över att jag ska tappa muskler/kondition om jag inte tränar. Till slut efter en del ältande så bestämde jag mig för att promenera iallafall, 45 min powerwalk 3% incline = 400 kcal.
 
Tips: Designtorget "Bag on bottle" 95 kr. En liten väska med gummiband du kan trä över din vattenflaska för att inte bli av med nyckel, kort, mobil, hörlurar tex. Finns i svart, rött, rosa, blått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: