finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

provträning

Kategori: Dagbok

Vaknade utsövd, pigg, relativt positiv och träningssugen! Bestämde mig direkt för att jag skulle må bra av att få åtminstone gå till gymmet och känna av atmosfären igen. Givetvis skulle jag inte köra något normalt pass utan mest få genomföra min vanliga söndagsrutin att gå dit. Känner inte att jag behöver smärtstillande eller febernedsättande längre. Aptiten finns inte riktigt (känns väldigt konstigt) men jag ser att såret läkt lite nu på 4 dagar!
 
Gick till gymmet och ställde mig på löpbandet, men kände snabbt att kroppen inte alls var speciellt pigg. Jag har inte ont, men kroppen är "nedsatt" och efter 30 min powerwalk kände jag inte att jag borde fortsätta. Jag satt i omklädningsrummet sen helt matt i kroppen och svetten som rann var inte på ett positivt sätt. Nu känner jag mig nästan lite hängig igen. Nu ska jag ge mig iväg på en apotek-turné och leta efter ett förband jag behöver som tydligen inte alla apotek har.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: