finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Så jävla dålig

Kategori: Dagbok

"Sprang" 5 km idag för att se var jag ligger tidsmässigt inför eventuellt tävlingslopp. Efter en pinsam tid på 37 minuter kände jag mig rätt låg. Under 25 min är bra, över är OK. Men 37 min är ju bara pinsamt. Jag har så grymt dålig kondis, jag bara hostar och hostar. Hittar inte andra andningen, hittar ingen bekväm rytm, får håll och andnöd. Jag tror jag måste börja springa utomhus istället för att sluta stirra mig blind på hastigheten på bandet.
 
Jag verkar ha fått en stadig skara trogna läsare på bloggen, vilket iförsig är trevligt att någon vill följa mitt tragiska liv. Jag tycker lite synd om er som får läsa mitt skräp, jag hade gärna skrivit mer ingående men vågar inte riktigt eftersom jag inte vet vem som läser.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: