finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 111

Kategori: Dagbok

Var på ett morgonpass idag och benen kändes som bly, blev mer som en powerwalk. Veckan har känts OK utöver 3-4 dagars smärta som jag försökte medicinera bort. Jag har gått upp lite i vikt ändå...det kan vara vätska eller muskler, så jag bryr mig inte. Känner mig friskare, starkare, slankare och längtar till varje pass! =) Utvecklas hela tiden, kondisen känns bättre och jag tar tyngre vikter.
 
Lördag 12/1: frukost 2 frallor med biff, middag 2 tortillas 1 taco, efterrätt smoothie och cashewnötter
Kalorier: 1382
 
Söndag: frukost 2 frallor med biff + redbull, mellanmål pucko, middag 2 tortillas, efterrätt 4 bitar choklad
Kalorier: 1213
Träning: 40 min intervaller, 20 min ben, rumpa
 
Måndag: frukost naturdiet + banan, mellanmål äpple, lunch 2 fajitas, fika kex, cola, choklad, kvällsmat 2 mackor med skinka och ost
Kalorier: 1789
 
Tisdag: frukost banan, lunch soppa + äggmacka, middag korv stroganoff med ris
Kalorier: 864
Träning: 30 min intervaller, 10 min armar
 
Onsdag: frukost protein meal + banan + äpple, lunch korv stroganoff med ris, fika kex + kaka, middag 2 tortillas
Kalorier: 1980
 
Torsdag: frukost 1 ägg + cashewnötter + protein meal, lunch korv stroganoff med ris, middag pasta bolognese, kvällsmat halv lättkesella med proteinpulver
Kalorier: 1305
Träning: 40 min intervaller
 
Fredag: frukost äpple + protein meal, lunch pastasallad med fetaost, middag soppa med äggmacka, fika chips med dippa
Kalorier: 1312
Träning: 60 min intervaller, 15 min armar, axlar, bröst
 
Dagens vikt: 88,3 kg
Minus från förra v: +0,6 kg
Kvar till delmål 4: 1,3 kg
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: