finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

smärta

Kategori: Dagbok

Tog mig till en svettig morgonträning och njöt av att det var nästan tomt på gymmet 6.40! Har så jäkla ont nu, vet inte varför, men har haft ont i några dagar där de tog bort en äggstock under operationen. Jag velar och vet inte om jag bör gå till sjukhuset eller om det kan ha med rubbade hormoner pga preventivmedel eller om det kan vara överansträngning pga träningen. Jag tar samma dos smärtstillande som efter operationen men jag har ont ändå, och det känns inte normalt. På morgonen känns det bättre och på kvällarna står jag knappt ut. Får avvakta lite till och se om det går över...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: