finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Beach 2014

Kategori: Dagbok

Idag kör jag igång med Axon beach2014 och känslorna är blandade! Jag är frustrerad för att jag inte kan promenera/springa/träna ben. Jag är ledsen för att jag har ont, och orolig för hur det ska påverka starten. Jag mår lite illa av att försöka trycka i mig en stor portion tonfisk med pasta och fetaost som första måltid på dagen. 
Mina tunga smärtstillande är nästan slut och jag fick klara mig på 1 tablett igår och 1 tablett idag. Det känns klart mycket bättre i benet nu än förra helgen. Men jag är så jävla trött på det.
 
Men utöver det så känner jag mig lite förväntansfull, och det ska bli spännande att testa mitt första träningspass idag på nästan två veckor. Mitt första Axon träningspass! Jag har fått ett tresplit schema till att börja med och jag tror bröst/axlar/triceps funkar bra utan att jag behöver använda mitt ben. Men först ska jag iväg och veckohandla, när jag knaprat i mig lite painkillers!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: