finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Coming to terms

Kategori: Dagbok

Jag har fått sova, varva ner, se resultat på kroppen och komma till freds med tanken på att jag ska leva såhär strikt under en period. Det är "once in a lifetime" chans och ett kul projekt, tänk vad häftigt att få se vad man går för. Visst jag har redan bevisat att jag har diciplin och att jag kan tappa vikt på egen hand. Men detta är så mycket större, att få proffshjälp med att bli vältränad!
 
Körde rygg idag och det kändes grymt bra. I was in the zone. Känner att jag kommer göra stor utveckling i styrkan med mitt nya träningsschema och det är kul med ett nytt upplägg. Det är inte så stor kontrast från mitt eget upplägg tidigare i form av övningar. Den stora skillnaden är från mitt tidigare 4-split schema till hans 3-split, 4 set istället för 3, och sänka repetitionerna men öka vikten. En liten förändring kan göra stor skillnad dock! Möjligt att man får ändra schemat efter någon månad för att inte kroppen ska vänja sig. Jag ser snabbt resultat och längtar tills jag kan konditionsträna ordentligt så att jag kanske får ännu snabbare resultat!!! 
Update kommer imorgon på veckans resultat =) Invägning och mätning.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: