finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Dag 1

Kategori: Dagbok

Har kört min första axon-dag och det känns helt OK, tack gode gud att jag får dricka coca cola zero! Jag har jävligt svårt att tvinga i mig all mat dock! Kanske aptiten blir bättre när jag kommit igång med träningen igen? Jag hinner inte ens bli hungrig mellan måltiderna för jag äter så mycket mer än vad jag är van vid. Absolut inte mer kalorier än vad jag är van vid, men känns som dubbelt intag av protein.
 
Körde mitt första gympass och det kändes bra efter 11 dagars uppehåll. Efter passet och stretchning av benet så testade jag 1 minut på motionscykel, crosstrainer och promenad på löpband, för att se hur benet funkade. Löpbandet gjorde ont nästan direkt på grund av den hårda stöten som uppstår vid steget, och smärtade i muskelfästet vid rumpa och knäveck. Så det får vänta några dagar till.
Snälla snälla snälla snälla snälla låt mig bli bra i benet!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: