finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Frestelser

Kategori: Dagbok

Efter några dagar utan socker och allt jag brukar tycka om så börjar det kännas tufft mentalt. Jag vet att det är värst i början men. Det börjar sjunka in hur hårt det kommer bli att följa detta i 5 månader. Det enda jag hunnit göra dessa dagar utöver jobb, är förbereda matlådor, äta, träna, duscha, sova. Nu är klockan "sent" på kvällen och jag har nyligen kommit hem från jobb och tryckt i mig protein protein protein. Helst vill jag bara somna sittande. Men jag måste förbereda matlådor för imorgon eftersom jag ska jobba till 20-21 på kvällen. Och vad måste jag göra när jag kommer hem imorgon? Exakt samma sak igen!  Nu har jag lärt mig av dessa dagar. Matlådor måste förberedas på helgen annars håller det knappt! Planering planering planering...
 
Se vilka frestelser jag utsätts för!!!
Plåga att stå och öppna dessa förpackningar och inte få äta!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: