finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

lång dag

Kategori: Dagbok

Dagen har känts otroligt lång med facklig utbildning, magen kurrade hela förmiddagen men det var bara att stå ut till lunch. När jag kommit hem och rastat vovvar och fått i mig lite mat så däckade jag någon timme. Har precis tryckt i mig min middag som jag toppade med Casein (double rich chocolate) med laktosfri lättmjölk som jag hade i frysen en stund = chokladpudding! Nu känner jag mig värsta skyldig, som om jag faktiskt har ätit chokladpudding, men det har jag ju inte!! =)
 
Eftersom jag är helt slut i rutan och inte har tränat idag, så tänkte jag lägga mig tidigt, och dra till gymmet kl 6 imorgonbitti istället! Jag känner att jag behöver lugn och ro för att kunna utföra mina pass ordentligt. Jag orkar inte konkurera om maskinerna, kompromissa mina övningar och skippa saker bara för att där är för mycket folk. Jag fattar att gymmen vill sälja så många kort som möjligt. Men hur mycket valuta för pengarna får man egentligen om man inte kan träna för att där är för mycket folk? 
 
 

Kommentarer

  • Kimpaaaaa säger:

    åååh du gillade kaseinet :D visst är det super? life-saver minst sagt!

    2014-02-11 | 21:39:39
  • Malin säger:

    Imorgon får jag mitt program!
    Ska bli kul att komma igång.
    Trist att det är så mkt folk på gymmet! Jag går på ett gym där det nästan alltid finns plats, måste vara skittrist att behöva trängas och stå på kö för maskiner/vikter.

    Gott med "chokladpudding"!

    2014-02-11 | 22:07:02
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: