finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sugen

Kategori: Dagbok

Fick en massa gjort på jobb i sista minuten och sen drog jag på möte. Näsan fylldes med den ljuvliga doften av varma kanelbullar och alla mina sinnen skrek efter en bulle. Men jag satt i en hel timme framför en gigantisk bulle på talriken och rörde inte den. Men jag fick en fin bukett med rosor och det var ju faktiskt ännu bättre än en bulle! =) Nästa vecka ska vi få semlor/fastlagsbullar på jobb, åh jisses. Sluta fresta mig!
 
Efter mötet drog jag till gymmet och körde mage + cardio. Köpte en sallad på hemköp påvägen hem och pimpade den med räkor. Fredag imorgon och jag ska bli bjuden på lunchmöte. Det serveras Chiliglaserad fläskkarré med Alsacepotatis och äppelcidersås. Jag borde ju kunna äta det om jag undviker såsen och chillar lite med potatisen... Kan jag inte bara ha ett normalt jobb utan färskt bröd, kakor och luncher in my face hela tiden!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: