finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

TGIF!!!!

Kategori: Dagbok

Åh vad skönt med fredag! Alla spänningar i kroppen släpper när mensen kommer och jag känner mig så skönt nöjd som klarat min första axon vecka med hittils 3 styrkepass och 2 kondispass, plus en vilodag och perfekt kost. Första veckan borde ju kännas värst?
 
Var på gymmet i eftermiddag och kände mig STARK, slank och peppad efter en dos PWO som jag inte druckit på länge. Kanske jag inbillade mig men jag såg tydliga definitioner av muskler i spegeln när jag tränade bröst och axlar. Jag kommer att ge er en rapport varje söndag med siffror på veckans resultat. 
 
Mitt ben känns bättre idag och jag har knappt haltat alls idag. Kanske jag kan ge mig ut på en promenad imorgon och se hur det känns att gå en längre runda. Förhoppningsvis kan jag träna ben i nästa vecka =) I helgen ska jag träna, fixa matlådor, handla, se på mello, städa och lite annat fix. Jag ska försöka förbereda så mycket som möjligt så att jag slipper oroa mig för kosten. Det är jobbigt nog att försöka äta rätt saker, rätt tider, rätt mängd och inte äta något annat. Så förberedelse är guld värt. Hittade en bra sida med recept som verkar smaskiga och inom mitt kostschema http://www.fitnessplay.tv/ Jag har svårt att få min mat god på denna diet. Det blir så torrt och tråkigt. Alla tips är välkomna!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: