finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Hönsmamma

Kategori: Dagbok

Riktigt svettigt gympass idag 8.15-9.35 och sen till jobb. Förmodligen rekordtid på mitt helkroppspass. Och fatta lyckan när jag spontant provade ett par vita jeans jag köpte förra sommaren på rea på Zara, och de passade med råge!!! 
 
 
Sprang ett jobbärende på eftermiddagen och lyckades fixa lite egna ärenden också. Solskyddsfaktor check, hundarnas lämna-iväg-kit check! Buhu buhu, hur ska jag kunna vara ifrån mina småttingar i 15 dagar? Jag reste ifrån dom i 12 dagar en gång för 6 år sedan, och det var bara hemma hos oss med deras dåvarande husse. Men jag var helt övertygad hela resan att dom hade dött/blivit stulna/sprungit bort, alla tre, och att jag var världens sämsta matte som kunde vara så ego att åka på semester utan dom! Nu känns det lite lugnare och jag har blivit mer van vid att kunna lämna bort dom några dagar vid behov, men det tar verkligen emot i mammahjärtat. 
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    jaa fyfan dedär satt som en schmäck!!! så vacker :) har aldrig vetat vad du heter. sååå vad heter du? om det är ok att fråga? :) tack för att du skriver i din blogg och delar med dig. det uppskattas seriöst. du är en förebild för mig.

    Svar: Madeleine =) tack!
    Fighter

    2014-06-12 | 18:36:37

Kommentera inlägget här: