finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

bodycombat

Kategori: Dagbok

BodyCombat igår var kanske inte riktigt vad jag tänkt mig. Jag gillar lite machoträning, sparkar och slag till tuff musik, avslutat med spya. Men det var mer illa vevande med armar, studsande i otakt till en koreograferad rutin som alla utom jag kunde i sömne. 
Har kört ett helkroppspass idag och känner mig fett nöjd. Så fort jag är på mitt gym känns det så skönt. Imorgon blir det BodyBalance som tydligen ska vara lite yoga/pilates inspirerat? Jag hoppas jag slipper skämma ut mig denna gången ;)
Nu ska jag slänga i mig lite mat, dra hem till pappa och fira fars dag, åka och veckohandla och sen diska och dammsuga. Jag försöker verkligen terapia och peppa mig själv att hålla en bättre kost nu. Jag vill ner typ 5-7 kg för att hålla min idealvikt. Och då räcker det inte med lite träning, jag måste hålla en bra kost också. 80% av viktnedgång är kosten, resten är träning, vila, och vardagsmotion. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: