finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

mosad

Kategori: Dagbok

Känner mig helt överkörd, som en platt banan. Är så trött, har blåsor i händerna och vill bara sova. Har ingen kraft eller energi alls. Imorgon blir det julbord på jobb, så då får jag i mig lite god mat iaf. Det enda jag gör nu är att räkna dagarna till januari lönen känns det som. Tänk att en halvfattig lön på 8000 kan vara så efterlängtad. Den kommer inte lösa någonting, men jag kan iaf köpa mat och betala räkningar. Jag kommer aldrig mer underskatta pengar! Imorgon ska jag till banken eftersom jag slutar lite tidigare, och försöka lösa in mina 50 öringar. gonatt

Hon har nog inte ätit på länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: