finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

degklump

Kategori: Dagbok

Det går inte bra nu kompis. Det går åt pipsvängen, är tillbaka i väldigt gamla vanor med frallor, redbull, godis, chips, choklad och skräpmat. Jag tappar både humör och muskler, sväller och känner mig deppig. Att det kan gå så snabbt? Visst är jag ett levande bevis på hur mycket kosten gör för kroppen men seriöst det är ju sinnes hur dåligt man kan må. You are what you eat huh?

Har mest legat i sängen ett dygn och kollat på typ hundra filmer. Jag glömde bort min tvätt tid. Måste ta mig en seriös funderare om jag ska kunna vända tillbaka på rätt spår och gå tillbaka till träningen efter 3 veckors uppehåll. Jag har väl inte tagit mig såhär långt och nära målet, bara för att kasta bort det nu? Nä dags att påminna mig själv om vad jag håller på med egentligen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: