finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

måndag

Kategori: Dagbok

Epic fail idag, hade glömt gaffel och fick äta min sallad med HANDEN, som en luffare hahaha. Och ååååh vad trögt att komma igång igen med jobb efter att ha legat hemma i sängen sjuk en vecka! Hoppas snart jag får napp på något nytt jobb så att jag får göra något annat ett tag, är så trött på städ så jag skulle kunna kräkas. Skulle vilja sluta rakt av men har inte ens pengar så jag klarar mig denna månaden, så det är nog ingen bra idee. Har legat hela kvällen och bara myst med hundarna i sängen. Älskar min säng, älskar mina vovvar. Nu känner jag mig tillräckligt frisk för att komma tillbaka till träningen, även om jag har tappat all kondis och en del muskler, på onsdag ska jag försöka släpa mig dit!

Hade en sjuuuukt verklig dröm inatt, det var så obehagligt för jag var så hundra säker på att jag var vaken. Jag drömde att jag vaknade och hela min lägenhet var julpyntad, och jag blev så rädd att där var någon i min lägenhet som gått runt där när jag sov. Jag ställde mig upp och började titta runt, och funderade på hur konstigt det var och undrade om jag drömde. För att lista ut om jag drömde eller var vaken så försökte jag slapa mig själv i ansiktet för att kolla om det kändes. Men eftersom jag drömde så trodde jag ju att jag kände något och var övertygad om att det var på riktigt. På julgranen (som flyttade sig själv) hängde det meddelanden till mig från döda släktingar och då blev jag ännu mer rädd, och fick för mig att min inkräktare hade gömt sig i badrummet. Som tur är vaknade jag innan jag nådde till badrummet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: